berapa dah tinggal jejak?

March 13, 2011

adik3 !!

haha ! ni kelakar ni. bestkan kalau ada adik laki, boleh tahu perangai laki macam mana. lebih kurang la...
budak ni darjah 5. dia ni suka pendam, tapi kadang2 bercerita la jugak.
cerita dia macam ni..

waktu dia darjah 3, dia ada suka orang. (haha). tapi nasib baik perangai die ok.
die suke pompuan tu, tapi kadang2 je cakap ngan die. alah, budak2 !!
bagak r adik saya ni !! setia kot. bertuah sape dapat isteri dia. (hehe, puji adik sndiri)
btol ! smpai sekrang dia suka budak tu, darjah 5. bayangkan !! nak dekat 2 tahun...
adik saya ni dia x layan pompuan sangat.batch dia ni, laki2 die x banyak yg gatal, banyak pompuan yang gatal2.
baru darjah 5, ada sorang pompuan gedik ni nak minx kapel kat sorang kawan adik saya ni.
budak2 zaman sekarang, perangai terok kan.

tapi, saya rasa btol la adik saya ni suka dia, sebab die x cakap pon ngan budak tu, ngan pompuan lain pon kurang.bagak r adik laki saya ni setia sangat. tapi baru darjah 5 Allah dah bagi perasaan kat adik, nasib baik tak gatal !! (gatal diam2 x pe)

sikeciltinggimanis said: tiada cinta yang layak selain hanya untuk Yang Esa...

No comments:

Post a Comment