berapa dah tinggal jejak?

March 01, 2011

kawan lame yg x sepatutnye dgelar LAME

hello !! ni nak cerita pasal kawan pulak ni, hehe.. dulu, waktu kat sekolah lama, saya ada kawan memang rapat gile ah !! sehidup semati.. saya baru kenal dengan dia waktu darjah 4 sampaiiii darjah 6... banyak dowh kenagan2 lame. 
die yang kanan tu
 
 jadi, biase la, brtemu mesti ade brpisah kn.. so, dia pergi jalan 4, saya pulak pegi sekolah sekarang ni la...
dulu2... kitorang asyik berkepit 24 jam. alhamdulillah, terima kasih Ya Allah kenalkan aku dengan dia walaupun cuma 3 tahun je. sampai sekarang saya tak dapat lagi kawan baik macam dia. kawan2 saya yg saya baik bila sek men. ni tak diiktiraf lagi kot... sebab saya kawan dengan semua orang... :D
kitorang pernah duduk kat sudut bacaan (kat situ ada karpet) bukak payung, lepas tu makan kat bawah payung tu, sweet gile.. ahhah.. kelakar dowh. waktu tu memang tak kenal malu lah. semua orang faham kitorang kawan baik. tu pon, ramai jugak nak pisahkan kitorang. sebab kawan saya ni memang ramai nak kawan baik dengan die kot. tak tau nak describe macam mane dah,first time saya ada kawan baik macam ni.

untuk pengetahuan, waktu form 1, saya masih letak lirik lagu barbie yang pasal so rare to finds a friend like you... yg 2 la, pas 2 letak name dia lagi tampal kat locker !, sebab saya memang tak nak persahabatan kitorang sekerat jalan je. skarang dah tak de la.. dah 2 tahun kitorang x jumpa !! hmpir 2 tahun..

aq x kesah kalo ko lupe aq, tapi ape yang aku tau, kau pernah jadi KAWAN TERBAIK aku :D




sekrang.. saya tak tahulah dia ingat saya lagi tak. rasanya dia ingat kot.. tapi dia dah banyak kali tak tegur. dia tunggu saya tegur kot.. ataupun, dia dah jumpa kawan yang lagi best kot.. ataupun dia segan kat saya kot..mana lah tahu... ok, nanti aku letak hadiah kat mailbox ko tau, tunggu je lah... :) kan aku dah janji ;)
ok, tu je lah, aku x kesah ko lupa aku, tapi aku tak akan biarkan aku lupa kau. ok, semoga kita jdi kwan dunia akhirat. :)hey ! nape saye rasa saya ni trlebih setia plak ni? :\  harap x :)
eh3! sape kenal die, tanye la die, ingat x kawan baik dia dulu :P

sikeciltinggimanis x kesah kalo die lupe.. :P

No comments:

Post a Comment