berapa dah tinggal jejak?

March 11, 2011

sabah sabah sabah

waaaaaa !! takut lah sabah. korang3 !! x takut ke dunia skarang??
sabah paras air meningkat .boleh jadi ape2 je tau !
kt jepun plak ! tsunami, gempa bumi ! dan sekarang, terengganu dipantau sbb takut ade effect dngn kjadian kt jepun tu.

kesimpulannya, saya rasa Allah dah murka dengan umat zman sekarang.
saya harap saangat yang masih pkai baju ketat2, tak cukup kain, yg buat jenayah, yg tau agama, tpi buat tak tau, yg bebas brgaul laki pompuan. dn saya sekali yg bnyak buat salah kt Allah segera bertaubat kat Allah. tapi, saya hanya mampu doa supaya saya dan orang laij brubah. tu je yang saya mampu

dah2 lah tu, prasan hot, jngn jadi murah sangat dngn laki. korang selma ni korg rasa korg ni mcm x dhormati laki, diorang juz pegang, ckap ngan korg bile je, cuba brubah. jadilah wanita yg giler mahal lah. cubelah jual mahal cket.. korg kena buktikan yg korang ni mutiara yg sngat indah dan hanya mampu dimiliki lelaki yg briman. boleh kan kalau macam tu? tau2 ! bnyk nasihat pon, x guna jugak kalau Allah x bagi hidayah. hidayah dan hati kita hanya milik Allah..

kita BERHAK dan ADA HAK untuk brubah ! bnyk2 berdoa dan sibukkan buat benda berfaedah dan beribadat supaya x lakukan dosa dan ikut cakap syaitan DURJANA tu.
ingat amaran Allah yg semakin banyak.. wallahualam.
sikeciltinggimanis takut la sekarang :(

No comments:

Post a Comment