berapa dah tinggal jejak?

March 13, 2011

tolong. please

kawan2, cukup2la. kita budak skolah agame. saya harap x de yang terase dengan post saya ni.
saya ade tanggungjawab berat sangat ! iaitu untuk sedarkan kawan2 saya yg dah jauh.
walaupun saya x de kuasa, saya bukan kb, saya bukan ku, saya bukan orang yg layak untuk sedarkan korang,
tapiiiii, saya ada hak sebagai seorang kawan n org islam.

hancur hati saya bila denga batch saya jumpa budak laki malam2, ada yg pakaian macam bukan budak sekolah agama, yang suka main mata, yang pergaulan x kesah, yang kapel pon ade ke? entah, korang jawab sendiri.

tolonglah puteri, janganlah perasan sangat. kalau ade orang pandang sikit, kecoh satu sekolah. korang3, x malu ke kalau orang yang kite suka tu heboh 1 sekolah? sebut name die x kira waktu. korang nak 1 sekolah tau pon, bukan  korang nak kawin dengan die. korang pasti ke korang suke die sebab die baik, bukan sebab die hensem ke? denga sini elok2, memang best kalau cakap ngan budak laki, rapat dengan dia. best sangat ! tipu la kalau saya x de perasaan macam tu. tapi kita kena pandu nafsu kita ! faham? jangan biarkan die kawal kite.

yang putera ni pon 1, x yah layan la puteri2 yang macam ni. korang pasti korang hormat die sebagai perempuan? bestkan mainkan perasaan orang? tu la, padan muke dah budak puteri ni murah sngat untuk didekati. bagi saya la kan, kalau semua laki kat sekolah agama tegur puteri2 yang macam ni, lagi bagus kot. budak puteri ni akan lebih terkejut n rase bersalah. try la buat. korang dapat pahala tau lindungi pompuan. tegur je lah.

biar kite suka diam2, x perlu nak bagi tau 1 dunia. jagalah kehormatan anda. kite juz cakap bila perlu je. saya rasa selama ni puteri yg mula dulu gatal2 ni. lepas tu, lagilah budak laki ni menggatal. dengar ni, saya hormat sangat lelaki yang tegur pompuan, atau pompuan tegor kawan dia. saya sayang korang. jom kite ubah same2.

post seterusnya saya nak cakap2 kesalahan2 yang pernah saya buat. kite ada hak untuk berubah :)

sikeciltinggimanis kecewa dengan perangai budak sek agma. :'(

No comments:

Post a Comment